ខ្ញុំបានចងក្រងសៀវភៅ BL ដំបូងមានឈ្មោះថា«ថ្ងៃណាមួយ»ដែលទទួលបានការសរសើរថា មានក្លិនយុវវ័យ វ័យក្មេងពិតៗ ទោះណាជាអ្នកសរសេរនេះ មានវ័យសែប្លាយទៅហើយ។ នៅពេលនេះ ខ្ញុំរីករាយនឹងចែករំលែកអំពីវិធីសាស្ត្រ។
១ ចេះប្រើអារម្មណ៍ឱ្យដូចក្មេងជំទង់ពេលកំពុងសរសេរ៖
ពេលកំពុងកាន់សកម្មភាពតួអង្គ ត្រូវព្យាយាមដាក់អារម្មណ៍ថាតើពួកគេជានរណា ស្ថិតក្នុងវ័យណា ហើយមានចរិតបែបណា ។ ទាំងនេះត្រូវការស្រាវជ្រាវ ។ ពួកគេចូលចិត្តជួបមិត្តភ័ក្តិ ឡូឡា ឬនិយាយបែបណាពេលសប្បាយចិត្ត មានប្រតិកម្មបែបណាពេលពិបាកចិត្ត ឬខឹង? មានចំណាប់អារម្មណ៍លើអ្វី? រវើរវាយចង់បានសិល្ប៍អាគម ចង់អានរឿងពញ្ញាក់ខ្លាច ចង់ស្នេហាដ៏ផ្អែមល្ហែម ?
សម្រាប់ខ្ញុំ ភាពជាក្មេងជំទង់គឺគ្រប់យ៉ាង ជាលើកដំបូងទាំងអស់! ស្នាមថើបដំបូង! ការងារដំបូង! ស្នេហាដំបូង ដំបូងទាំងគ្រប់យ៉ាង។ នោះហើយជាអ្វី ដែលរឿងរបស់យើងគួរដាក់បញ្ចូល។
ដកស្រង់ចេញពីរឿង ស្នាមសាក់រូបខ្លា អ្នកនិពន្ធ មិត្ត រស្មី
ក្រឡេកមើល Tiger តួអង្គដែលធ្វើឱ្យយើងមានអារម្មណ៍ដូចជា យុវវ័យ។ យុវជនដែលគ្មានបទពិសោធន៍ក្នុងពិភពលោកអាយុ ១៥ឆ្នាំបាត់បង់ម្តាយ និងគ្មានអ្នកយល់ចិត្ត។ គេជួបលីណាក្នុងរាត្រីដំបូង ហើយស្នេហាពួកគេធំធេងក៏នៅមិនអាចបញ្ចប់ភាពមានៈក្នុងឬកពារគេដែរទោះណាជាគេមាននាងតែគេមិនបានឈប់ភ្លើតភ្លើននឹងគ្រឿងញៀនទេ។ ចូរគិតអំពីអ្វីដែលនាំអ្នកអានឱ្យមានអារម្មណ៍ប្រាកដនិយម។
ជាធម្មតា រឿងរ៉ាវរបស់មនុស្សជំទង់ រមែងតែងតែវិលជុំវិញតួអង្គដែលមិនស្គាល់ខ្លួនឯង ស្វះស្វែងរកខ្លួនឯង ស្វែងរកគ្រួសារដែលខ្ចាត់ព្រាត់ ស្វែងរកមិត្តភាព និងស្នេហារួចត្រូវចាញ់បោកមនុស្សចាស់ ឬគ្រប់គ្រងកំហឹងខ្លួនឯងមិនបាន។ល។
២ កុំខ្លាចប្រធានបទពិបាក
យើងច្រលំថាយុវវ័យមិនចូលចិត្តស្មុគស្មាញ? មិនមែនទេ អាចមកពីអ្នកសរសេរមិនចេះចងបញ្ហាឬមិនចង់ស្មុគស្មាញពេលសរសេរ។
ក្មេងៗប្រឈមមុខនឹងរឿងលំបាកៗជារៀងរាល់ថ្ងៃ ការបៀតបៀន និងការបំបាក់ទឹកចិត្ត ភាពល្បួងល្បិចលើចិត្តស្មោះរបស់ពួកគេ គ្រឿងញៀន គ្រឿងស្រវឹង និងការបំពានភេទ ការមាក់ងាយរាងកាយ ឬការប៊ូលីផ្សេងៗទៀត។ ពួកគេមិននិយាយច្រើនដូចមនុស្សចាស់ តែក៏មិនមែនមានន័យថាជួបរឿងតិចតួចទេ។
នៅក្នុងប្រលោមលោក រឿង ថ្ងៃណាមួយ ខ្ញុំបានបង្កើតតួអង្គ ជេមស៍ ក្មេងប្រុសជំទង់ដែលរងសម្ពាធសឹងគ្រប់យ៉ាងនៅក្នុងជីវិត តែមិនមែនរឿងលុយ។ កន្លងមក យើងយល់ថា ក្មេងក្រក្រីទើបលំបាក ពួកគេប្រឈមនឹងចំណាកស្រុក ពលកម្មកុមារ។ល។តែជេមស៍ មានប៉ាម៉ាក់លែងលះ មានម្តាយដែលមុខមាត់ ហាយសូ ខ្លួនឯងស្រលាញ់ភេទដូចគ្នា តែប៉ះព្រានសិស្សច្បង ចង់ចូលសិល្បៈប៉ះព្រានចាស់មិនអៀនខ្មាស់ទៀត អារម្មណ៍ដែលថា ពិភពលោកនេះក្លែងក្លាយដូចពស់វែកជាអារម្មណ៍ដែលវាយប្រហារចិត្តបរិសុទ្ធរបស់ក្មេងបំផុត។
ក្មេងៗជឿថា ស្នេហាដំបូងរបស់ពួកគេនឹងយូរអង្វែង ជឿថា គ្រប់គ្នាដែលគេទុកចិត្តនឹងល្អដូចក្នុងរឿង តែនៅពេលធាតុពិតត្រូវបានលាតត្រដាង ពួកគេបានរងការឈឺចាប់ នៅក្នុងអ័រម៉ូនដ៏ក្តៅគគុកមួយ ពួកគេពិបាករំងាប់មកវិញ ឬទទួលយកការពិតអមពីពិភពលោកនេះណាស់ ។
នៅមានច្រើនទៀត តែខ្ញុំសូមផ្តាំថា គួរអានសៀវភៅវ័យជំទង់ ឲ្យបានច្រើន មុននឹងព្យាយាមសរសេរសៀវភៅ ប្រភេទនេះ។ អានសម្រាប់យល់មិនមែនសម្រាប់ចម្លងលំនាំរឿងទាំងនោះទេ។
សូមចំណាំ៖
ជាទូទៅ រឿងប្រលោមលោកសម្រាប់ក្មេងជំទងមិនបញ្ចប់ត្រឹមសោកនាដកម្មទេតែក៏មិន ត្រូវការចុងបញ្ចប់ដ៏រីករាយដូចជាអាពាហ៍ពិពាហ៍អ្វីដែរ។ ឱ្យតែគេចេះមានផ្នត់គំនិតថ្មីក្នុងការទទួលយក និងរឹងមាំឡើង មិនល្អទេ?
ចុចអានរឿង ថ្ងៃណាមួយអនឡាញ។ សៀវភៅក៏មានលក់សូមចុចដើម្បីជាវ
បើមិនដូច្នេះទេ សៀវភៅរបស់អ្នកអាចនឹងចេញជា 300 ទំព័រដែលឪពុកម្តាយរបស់ពួកគេបង្រៀនពួកគេ។ ហើយទាយថាអ្នកណានឹងទៅ DNF រឿងនោះ?
សង្ខេបរឿងប្រឌិត YA
ឥឡូវនេះអ្នកមានគន្លឹះខ្លះៗសម្រាប់ការសរសេរ YA របស់អ្នក វាដល់ពេលដែលត្រូវដាក់ប៊ិចទៅក្រដាសហើយ។ រឿងបច្ចេកទេសចុងក្រោយមួយចំនួនដែលត្រូវចងចាំនៅពេលសរសេរ YA៖
សៀវភៅ YA មានទំនោរខ្លីជាងបន្តិច ដោយធ្លាក់ចូលទៅក្នុងជួរពាក្យ 60-80K សម្រាប់សៀវភៅសហសម័យ រហូតដល់ 100K សម្រាប់ការកំណត់បែបស្រមើស្រមៃ ឬវិទ្យាសាស្ត្រ។
ជាទូទៅ អ្នកចង់ឱ្យការកសាងពិភពលោក និងរឿងរ៉ាវខាងក្រោយមានភាពសាមញ្ញបន្តិចសម្រាប់សៀវភៅ YA ។ អ្នកមិនត្រូវការទំព័រ និងទំព័រនៃព័ត៌មានលម្អិតទាំងនេះទេ។
ផ្តោតលើតួអង្គរបស់អ្នក និងអន្តរកម្មរបស់ពួកគេ។ YA គឺនិយាយអំពីការលូតលាស់ផ្ទាល់ខ្លួន ហើយតួអង្គទាំងនោះដែលមើលឃើញតួឯករបស់អ្នកធំឡើង។
ការប្រឌិត YA ពឹងផ្អែកយ៉ាងខ្លាំងលើតំបន់ត្រូពិច។ អ្នកដែលបានជ្រើសរើស។ ទំនាយ។ ស្នេហាត្រីកោណ។ ទម្លាក់ការគំរាមកំហែង។ អ្នកដែលជួយសង្គ្រោះថ្ងៃ។ ទំនោរចូលទៅក្នុងវា។ នេះជាអ្វីដែលទស្សនិកជនចង់បាន។
ប្រសិនបើអ្នកមានសិទ្ធិចូលប្រើក្មេងជំទង់ខ្លះ សូមសួរថាតើពួកគេអានការងាររបស់អ្នក និងផ្តល់មតិកែលម្អលើភាពជឿជាក់នៃភាសា និងស្ថានភាពរបស់អ្នកដែរឬទេ។ គ្មាននរណាម្នាក់ស្មោះត្រង់ជាងក្មេងជំទង់ទេ ដូច្នេះត្រូវត្រៀមខ្លួនសម្រាប់មតិរិះគន់ខ្លះៗ ប៉ុន្តែមានប្រយោជន៍។
នៅពេលដែលអ្នកបានសម្រេចចិត្តសរសេរប្រលោមលោក YA នោះ អ្នកត្រូវការឧបករណ៍ត្រឹមត្រូវដើម្បីធ្វើដូច្នេះបាន។ Dabble Writer នៅទីនេះដើម្បីជួយអ្នកស្វែងយល់ពីរឿងរបស់អ្នកដោយផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវជម្រើសក្នុងការគ្រោង និងរក្សាទុកកំណត់ត្រារបស់អ្នកទាំងអស់នៅក្នុងឯកសាររបស់អ្នក។ អ្នកអាចកំណត់គោលដៅពាក្យ និងតាមដានវឌ្ឍនភាពរបស់អ្នកជារៀងរាល់ថ្ងៃ។
សាកល្បងប្រើ។ អ្នកមានពេល 14 ថ្ងៃដោយឥតគិតថ្លៃដើម្បីមើលថាតើវាត្រឹមត្រូវសម្រាប់អ្នកឬអត់។
ស្វែងរកសំឡេងតួអក្សររបស់អ្នក។
រឿងដ៏ល្អបំផុតមួយអំពីរឿងប្រឌិត YA តាមគំនិតរបស់ខ្ញុំគឺថា តួអង្គសំខាន់ៗតែងតែមានសំឡេងច្រើន។ ពួកគេមានបុគ្គលិកលក្ខណៈធំ និងអារម្មណ៍ធំជាង ដើម្បីទៅជាមួយគំនិតខាងក្នុងព្រៃរបស់ពួកគេ។ តួអក្សរ YA ល្អបំផុតលោតចេញពីទំព័រ។ យ៉ាងណាមិញ ក្មេងជំទង់មានទំនោរមានអារម្មណ៍ថាធំនៅពេលពួកគេធំឡើង និងស្វែងរកកន្លែងរបស់ពួកគេនៅក្នុងពិភពលោក។
YA ជាច្រើនត្រូវបានសរសេរចេញពី POV មនុស្សទីមួយ (ទោះបីជាវាមិនចាំបាច់ក៏ដោយ) ដោយសារតែ YA មានទំនោរនិយាយអំពីការលូតលាស់ និងការអភិវឌ្ឍន៍តួអង្គ។ បាទ មានគ្រោងខាងក្រៅដែលសំខាន់ ប៉ុន្តែបេះដូងរបស់ YA គឺអំពីតួអង្គរបស់អ្នកក្នុងការស្វែងរកផ្លូវរបស់ពួកគេតាមរយៈគ្រោងនោះ និងពិភពលោកជុំវិញពួកគេ។
បច្ចុប្បន្នកាលកំពុងពេញនិយមនៅក្នុង YA ផងដែរសម្រាប់ហេតុផលស្រដៀងគ្នា។ ក្មេងជំទង់ជារឿយៗធ្លាក់ក្រោមប្រភេទនៃសកម្មភាពឥឡូវនេះ គិតនៅពេលក្រោយ ហើយអ្នកអាចប្រើទស្សនវិជ្ជានោះដើម្បីបង្កើតសំឡេងដ៏ស្វាហាប់សម្រាប់តួឯករបស់អ្នក។
សំឡេងនៃតួអង្គរបស់អ្នកនឹងត្រូវបានប៉ះពាល់ដោយ៖
ការជ្រើសរើសពាក្យ
សម្លេង
វចនានុក្រម និងពាក្យស្លោក *
ចង្វាក់
ប្រវែងប្រយោគ
ពាក្យដដែលៗ
*ចំណាំ៖ កំណត់ចំណាំរហ័សលើពាក្យស្លោក ជាពិសេសប្រសិនបើអ្នកកំពុងសរសេរក្នុងការកំណត់សហសម័យ។ វាងាយស្រួលក្នុងការមើលទៅភាសាសាមញ្ញពេក ហើយធ្វើឱ្យការងាររបស់អ្នកហាក់ដូចជាចុះកាលបរិច្ឆេទយ៉ាងលឿន។ នេះប្រហែលជាមិនសូវជាមានបញ្ហាទេនៅក្នុងការកំណត់ប្រវត្តិសាស្ត្រ ឬបែបស្រមើស្រមៃ ប៉ុន្តែត្រូវប្រាកដថាអ្នកជ្រើសរើសពាក្យដែលយុវវ័យនឹងប្រើ ប៉ុន្តែមិនទំនើបពេកទេ ដែលពួកគេនឹងលេចធ្លោខ្លាំង ** ដប់ឆ្នាំចាប់ពីពេលនេះតទៅ។ ការអានសៀវភៅសហសម័យ YA ដែលបានបោះពុម្ភ គឺជាវិធីដ៏ល្អមួយក្នុងការសិក្សានេះ។
** ខ្ញុំគិតថានេះជាអ្វីដែលក្មេងៗនិយាយ។ ក្មេងជំទង់របស់ខ្ញុំប្រើវាគ្រប់ពេល។
កុំខ្លាចភាពងងឹត
មើល អ្នកកំពុងសរសេរសម្រាប់ក្មេង ដូច្នេះវាអាចជាការល្បួងឱ្យខ្មាស់គេចេញពីប្រធានបទពិបាក ប៉ុន្តែវាមិនធ្វើឱ្យអ្នកពេញចិត្តទេ។ ក្មេងៗប្រឈមមុខនឹងរឿងលំបាកៗជារៀងរាល់ថ្ងៃ ហើយការធ្វើពុតជាខុសពីការពិត វាមិនត្រឹមតែអាចក្លាយជាការពិតប៉ុណ្ណោះទេ វាអាចមានអារម្មណ៍ថាមានការឧបត្ថម្ភ។
កុមារជួបប្រទះការបៀតបៀន និងការបាក់ទឹកចិត្ត ហើយសួរសំណួរជុំវិញគ្រឿងញៀន គ្រឿងស្រវឹង និងការរួមភេទ។ ពួកគេក៏ស្បថដែរ។ ច្រើន។ ខណៈពេលដែលអ្នកប្រហែលជាមិនសរសេរសាត្រាស្លឹករឹតទាំងមូលរបស់អ្នកជាមួយនឹងគ្រាប់បែក F នោះទេ ខ្ញុំសូមស្បថថាគ្មាននរណាម្នាក់ប្រើវាលើសពីក្មេងប្រុសជំទង់នោះទេ។ អ្វីគ្រប់យ៉ាងនៅក្នុងកម្រិតមធ្យម។ ការជំនួសពាក្យផ្សេងទៀតអាចមានអារម្មណ៍ថាអ្នកកំពុងក្លែងក្លាយ។
ពួកគេមានអ័រម៉ូនដ៏ក្តៅគគុក និងទំនាក់ទំនងពិបាកដើម្បីប្រជែងជាមួយឪពុកម្តាយ មិត្តភ័ក្តិ គ្រូបង្រៀន និងអ្នកដែលពួកគេចាប់អារម្មណ៍។ និយាយដល់ចំណុចនេះ ក្មេងជំទង់ដឹង និងស្វែងយល់ពីភេទ និងភេទរបស់ពួកគេ ដែលមនុស្សចាស់រាប់ពាន់ឆ្នាំរហូតដល់ Baby Boomers មិនធ្លាប់ស្គាល់វាក្យសព្ទពីមុនមក។ ពេលខ្លះអ្នកនៅតែមិនធ្វើ។ នេះគឺជាកន្លែងដែលការស្រាវជ្រាវនឹងទៅ ខ
យល់យ៉ាងណាដែរចំពោះសាច់រឿងខាងលើ