គន្លឹះក្នុងការតែងនិពន្ធប្រលោមលោកវ័យជំទង់


ខ្ញុំបានចងក្រងសៀវភៅ BL ដំបូងមានឈ្មោះថា​«ថ្ងៃណាមួយ»ដែលទទួលបានការសរសើរថា មានក្លិនយុវវ័យ វ័យក្មេងពិតៗ ទោះណាជាអ្នកសរសេរនេះ មានវ័យសែប្លាយទៅហើយ។ នៅពេលនេះ ខ្ញុំរីករាយនឹងចែករំលែកអំពីវិធីសាស្ត្រ។

១ ចេះប្រើអារម្មណ៍ឱ្យដូចក្មេងជំទង់ពេលកំពុងសរសេរ៖
ពេលកំពុងកាន់សកម្មភាពតួអង្គ ត្រូវ​ព្យាយាមដាក់អារម្មណ៍ថាតើពួកគេជានរណា ស្ថិតក្នុងវ័យណា​ ហើយមាន​ចរិតបែបណា​ ។ ទាំងនេះ​ត្រូវការស្រាវជ្រាវ ។ ពួកគេ​ចូលចិត្ត​ជួប​មិត្តភ័ក្តិ ឡូឡា ឬនិយាយបែបណាពេលសប្បាយចិត្ត មានប្រតិកម្មបែបណាពេលពិបាកចិត្ត​ ឬខឹង? មាន​​ចំណាប់អារម្មណ៍លើអ្វី? រវើរវាយ​ចង់បានសិល្ប៍អាគម ចង់អានរឿងពញ្ញាក់ខ្លាច ចង់​ស្នេហា​ដ៏ផ្អែមល្ហែម ?

សម្រាប់ខ្ញុំ ភាពជាក្មេងជំទង់គឺគ្រប់យ៉ាង ជាលើកដំបូងទាំងអស់! ស្នាម​ថើប​ដំបូង! ការងារដំបូង! ស្នេហា​ដំបូង ដំបូងទាំងគ្រប់យ៉ាង។ នោះហើយជាអ្វី ដែលរឿងរបស់យើងគួរដាក់បញ្ចូល។

ដកស្រង់ចេញពីរឿង ស្នាមសាក់រូបខ្លា អ្នកនិពន្ធ មិត្ត​ រស្មី

ក្រឡេកមើល Tiger តួអង្គដែលធ្វើឱ្យយើងមាន​អារម្មណ៍ដូចជា យុវវ័យ។ យុវជន​ដែលគ្មានបទពិសោធន៍ក្នុងពិភពលោកអាយុ ១៥ឆ្នាំ​បាត់បង់ម្តាយ និងគ្មានអ្នកយល់ចិត្ត​។ គេជួបលីណា​ក្នុងរាត្រីដំបូង ហើយស្នេហាពួកគេធំធេង​ក៏នៅមិនអាចបញ្ចប់ភាពមានៈក្នុងឬកពារគេដែរ​ទោះណាជាគេមាន​នាង​តែគេមិនបានឈប់ភ្លើតភ្លើននឹងគ្រឿងញៀនទេ។ ចូរ​គិត​អំពី​អ្វី​ដែល​នាំអ្នកអានឱ្យមាន​អារម្មណ៍​ប្រាកដ​និយម។

ជាធម្មតា រឿងរ៉ាវរបស់មនុស្ស​ជំទង់ រមែងតែងតែវិលជុំវិញតួអង្គដែលមិនស្គាល់ខ្លួនឯង ស្វះស្វែងរកខ្លួនឯង ស្វែងរកគ្រួសារដែលខ្ចាត់ព្រាត់ ស្វែងរកមិត្តភាព និងស្នេហារួចត្រូវចាញ់បោកមនុស្ស​ចាស់ ឬគ្រប់គ្រងកំហឹងខ្លួនឯងមិនបាន។ល។

២ កុំខ្លាច​ប្រធាន​បទ​ពិបាក

យើងច្រលំថា​យុវវ័យមិនចូលចិត្ត​ស្មុគស្មាញ? មិនមែនទេ អាចមកពីអ្នកសរសេរមិនចេះចងបញ្ហា​ឬមិនចង់ស្មុគស្មាញពេលសរសេរ។

ក្មេងៗប្រឈមមុខនឹងរឿងលំបាកៗជារៀងរាល់ថ្ងៃ ការបៀតបៀន និងការបំបាក់ទឹកចិត្ត ភាពល្បួងល្បិចលើចិត្តស្មោះរបស់ពួកគេ​ គ្រឿងញៀន គ្រឿងស្រវឹង និងការបំពានភេទ ការមាក់ងាយរាងកាយ ឬការប៊ូលីផ្សេងៗទៀត។ ពួកគេមិននិយាយច្រើនដូចមនុស្ស​ចាស់ តែក៏មិនមែនមានន័យថាជួបរឿងតិចតួចទេ។

នៅក្នុងប្រលោមលោក​ រឿង ថ្ងៃណាមួយ ខ្ញុំបានបង្កើតតួអង្គ ជេមស៍ ក្មេងប្រុសជំទង់ដែលរងសម្ពាធសឹងគ្រប់យ៉ាងនៅក្នុងជីវិត តែមិនមែនរឿងលុយ។ កន្លងមក យើងយល់ថា ក្មេងក្រក្រីទើបលំបាក ពួកគេប្រឈមនឹងចំណាកស្រុក ពលកម្មកុមារ​។ល។តែជេមស៍ មានប៉ាម៉ាក់លែងលះ​ មានម្តាយដែលមុខមាត់ ហាយសូ ខ្លួនឯងស្រលាញ់ភេទដូចគ្នា តែប៉ះព្រានសិស្សច្បង ចង់ចូលសិល្បៈប៉ះព្រាន​ចាស់មិនអៀនខ្មាស់ទៀត អារម្មណ៍ដែលថា ពិភពលោកនេះក្លែងក្លាយដូចពស់វែក​ជាអារម្មណ៍ដែលវាយប្រហារចិត្ត​បរិសុទ្ធរបស់ក្មេងបំផុត។

ក្មេងៗជឿថា ​ស្នេហា​ដំបូង​របស់ពួកគេនឹងយូរអង្វែង ជឿថា គ្រប់គ្នា​ដែលគេទុកចិត្ត​នឹងល្អដូចក្នុងរឿង តែនៅពេល​ធាតុពិតត្រូវបានលាតត្រដាង ពួកគេ​បានរងការឈឺចាប់ នៅក្នុងអ័រម៉ូន​ដ៏​ក្តៅគគុកមួយ ពួកគេ​ពិបាករំងាប់មកវិញ ឬទទួលយកការពិត​អមពីពិភពលោកនេះណាស់ ។

នៅមាន​ច្រើនទៀត តែខ្ញុំសូមផ្តាំថា គួរអានសៀវភៅវ័យជំទង់ ឲ្យបានច្រើន មុននឹងព្យាយាមសរសេរសៀវភៅ ប្រភេទនេះ។ អានសម្រាប់យល់មិនមែន​សម្រាប់ចម្លងលំនាំរឿងទាំងនោះទេ។

សូមចំណាំ​៖
ជាទូទៅ រឿងប្រលោមលោកសម្រាប់ក្មេងជំទងមិនបញ្ចប់ត្រឹមសោកនាដកម្មទេតែក៏មិន ត្រូវការចុងបញ្ចប់ដ៏រីករាយដូច​ជាអាពាហ៍ពិពាហ៍អ្វីដែរ។ ឱ្យតែគេចេះមានផ្នត់គំនិតថ្មីក្នុងការ​ទទួលយក និងរឹងមាំឡើង មិនល្អទេ?

ចុចអានរឿង ថ្ងៃណាមួយ​អនឡាញ។​ សៀវភៅក៏មាន​លក់សូមចុចដើម្បីជាវ


បើមិនដូច្នេះទេ សៀវភៅរបស់អ្នកអាចនឹងចេញជា 300 ទំព័រដែលឪពុកម្តាយរបស់ពួកគេបង្រៀនពួកគេ។ ហើយទាយថាអ្នកណានឹងទៅ DNF រឿងនោះ?

សង្ខេបរឿងប្រឌិត YA
ឥឡូវនេះអ្នកមានគន្លឹះខ្លះៗសម្រាប់ការសរសេរ YA របស់អ្នក វាដល់ពេលដែលត្រូវដាក់ប៊ិចទៅក្រដាសហើយ។ រឿងបច្ចេកទេសចុងក្រោយមួយចំនួនដែលត្រូវចងចាំនៅពេលសរសេរ YA៖

សៀវភៅ YA មានទំនោរខ្លីជាងបន្តិច ដោយធ្លាក់ចូលទៅក្នុងជួរពាក្យ 60-80K សម្រាប់សៀវភៅសហសម័យ រហូតដល់ 100K សម្រាប់ការកំណត់បែបស្រមើស្រមៃ ឬវិទ្យាសាស្ត្រ។
ជាទូទៅ អ្នកចង់ឱ្យការកសាងពិភពលោក និងរឿងរ៉ាវខាងក្រោយមានភាពសាមញ្ញបន្តិចសម្រាប់សៀវភៅ YA ។ អ្នកមិនត្រូវការទំព័រ និងទំព័រនៃព័ត៌មានលម្អិតទាំងនេះទេ។
ផ្តោតលើតួអង្គរបស់អ្នក និងអន្តរកម្មរបស់ពួកគេ។ YA គឺនិយាយអំពីការលូតលាស់ផ្ទាល់ខ្លួន ហើយតួអង្គទាំងនោះដែលមើលឃើញតួឯករបស់អ្នកធំឡើង។
ការប្រឌិត YA ពឹងផ្អែកយ៉ាងខ្លាំងលើតំបន់ត្រូពិច។ អ្នកដែលបានជ្រើសរើស។ ទំនាយ។ ស្នេហាត្រីកោណ។ ទម្លាក់ការគំរាមកំហែង។ អ្នកដែលជួយសង្គ្រោះថ្ងៃ។ ទំនោរចូលទៅក្នុងវា។ នេះជាអ្វីដែលទស្សនិកជនចង់បាន។
ប្រសិនបើអ្នកមានសិទ្ធិចូលប្រើក្មេងជំទង់ខ្លះ សូមសួរថាតើពួកគេអានការងាររបស់អ្នក និងផ្តល់មតិកែលម្អលើភាពជឿជាក់នៃភាសា និងស្ថានភាពរបស់អ្នកដែរឬទេ។ គ្មាន​នរណា​ម្នាក់​ស្មោះត្រង់​ជាង​ក្មេង​ជំទង់​ទេ ដូច្នេះ​ត្រូវ​ត្រៀម​ខ្លួន​សម្រាប់​មតិ​រិះគន់​ខ្លះៗ ប៉ុន្តែ​មាន​ប្រយោជន៍។
នៅពេលដែលអ្នកបានសម្រេចចិត្តសរសេរប្រលោមលោក YA នោះ អ្នកត្រូវការឧបករណ៍ត្រឹមត្រូវដើម្បីធ្វើដូច្នេះបាន។ Dabble Writer នៅទីនេះដើម្បីជួយអ្នកស្វែងយល់ពីរឿងរបស់អ្នកដោយផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវជម្រើសក្នុងការគ្រោង និងរក្សាទុកកំណត់ត្រារបស់អ្នកទាំងអស់នៅក្នុងឯកសាររបស់អ្នក។ អ្នកអាចកំណត់គោលដៅពាក្យ និងតាមដានវឌ្ឍនភាពរបស់អ្នកជារៀងរាល់ថ្ងៃ។

សាកល្បងប្រើ។ អ្នក​មាន​ពេល 14 ថ្ងៃ​ដោយ​ឥត​គិត​ថ្លៃ​ដើម្បី​មើល​ថា​តើ​វា​ត្រឹមត្រូវ​សម្រាប់​អ្នក​ឬ​អត់។



ស្វែងរកសំឡេងតួអក្សររបស់អ្នក។
រឿងដ៏ល្អបំផុតមួយអំពីរឿងប្រឌិត YA តាមគំនិតរបស់ខ្ញុំគឺថា តួអង្គសំខាន់ៗតែងតែមានសំឡេងច្រើន។ ពួកគេមានបុគ្គលិកលក្ខណៈធំ និងអារម្មណ៍ធំជាង ដើម្បីទៅជាមួយគំនិតខាងក្នុងព្រៃរបស់ពួកគេ។ តួអក្សរ YA ល្អបំផុតលោតចេញពីទំព័រ។ យ៉ាងណាមិញ ក្មេងជំទង់មានទំនោរមានអារម្មណ៍ថាធំនៅពេលពួកគេធំឡើង និងស្វែងរកកន្លែងរបស់ពួកគេនៅក្នុងពិភពលោក។

YA ជាច្រើនត្រូវបានសរសេរចេញពី POV មនុស្សទីមួយ (ទោះបីជាវាមិនចាំបាច់ក៏ដោយ) ដោយសារតែ YA មានទំនោរនិយាយអំពីការលូតលាស់ និងការអភិវឌ្ឍន៍តួអង្គ។ បាទ មានគ្រោងខាងក្រៅដែលសំខាន់ ប៉ុន្តែបេះដូងរបស់ YA គឺអំពីតួអង្គរបស់អ្នកក្នុងការស្វែងរកផ្លូវរបស់ពួកគេតាមរយៈគ្រោងនោះ និងពិភពលោកជុំវិញពួកគេ។

បច្ចុប្បន្នកាលកំពុងពេញនិយមនៅក្នុង YA ផងដែរសម្រាប់ហេតុផលស្រដៀងគ្នា។ ក្មេងជំទង់ជារឿយៗធ្លាក់ក្រោមប្រភេទនៃសកម្មភាពឥឡូវនេះ គិតនៅពេលក្រោយ ហើយអ្នកអាចប្រើទស្សនវិជ្ជានោះដើម្បីបង្កើតសំឡេងដ៏ស្វាហាប់សម្រាប់តួឯករបស់អ្នក។

សំឡេងនៃតួអង្គរបស់អ្នកនឹងត្រូវបានប៉ះពាល់ដោយ៖

ការជ្រើសរើសពាក្យ
សម្លេង
វចនានុក្រម និងពាក្យស្លោក *
ចង្វាក់
ប្រវែងប្រយោគ
ពាក្យដដែលៗ
*ចំណាំ៖ កំណត់ចំណាំរហ័សលើពាក្យស្លោក ជាពិសេសប្រសិនបើអ្នកកំពុងសរសេរក្នុងការកំណត់សហសម័យ។ វាងាយស្រួល​ក្នុង​ការ​មើល​ទៅ​ភាសា​សាមញ្ញ​ពេក ហើយ​ធ្វើ​ឱ្យ​ការងារ​របស់​អ្នក​ហាក់​ដូច​ជា​ចុះ​កាលបរិច្ឆេទ​យ៉ាង​លឿន។ នេះប្រហែលជាមិនសូវជាមានបញ្ហាទេនៅក្នុងការកំណត់ប្រវត្តិសាស្ត្រ ឬបែបស្រមើស្រមៃ ប៉ុន្តែត្រូវប្រាកដថាអ្នកជ្រើសរើសពាក្យដែលយុវវ័យនឹងប្រើ ប៉ុន្តែមិនទំនើបពេកទេ ដែលពួកគេនឹងលេចធ្លោខ្លាំង ** ដប់ឆ្នាំចាប់ពីពេលនេះតទៅ។ ការអានសៀវភៅសហសម័យ YA ដែលបានបោះពុម្ភ គឺជាវិធីដ៏ល្អមួយក្នុងការសិក្សានេះ។

** ខ្ញុំគិតថានេះជាអ្វីដែលក្មេងៗនិយាយ។ ក្មេងជំទង់របស់ខ្ញុំប្រើវាគ្រប់ពេល។

កុំខ្លាចភាពងងឹត
មើល អ្នក​កំពុង​សរសេរ​សម្រាប់​ក្មេង ដូច្នេះ​វា​អាច​ជា​ការ​ល្បួង​ឱ្យ​ខ្មាស់​គេ​ចេញ​ពី​ប្រធាន​បទ​ពិបាក ប៉ុន្តែ​វា​មិន​ធ្វើ​ឱ្យ​អ្នក​ពេញ​ចិត្ត​ទេ។ ក្មេងៗប្រឈមមុខនឹងរឿងលំបាកៗជារៀងរាល់ថ្ងៃ ហើយការធ្វើពុតជាខុសពីការពិត វាមិនត្រឹមតែអាចក្លាយជាការពិតប៉ុណ្ណោះទេ វាអាចមានអារម្មណ៍ថាមានការឧបត្ថម្ភ។

កុមារជួបប្រទះការបៀតបៀន និងការបាក់ទឹកចិត្ត ហើយសួរសំណួរជុំវិញគ្រឿងញៀន គ្រឿងស្រវឹង និងការរួមភេទ។ ពួកគេក៏ស្បថដែរ។ ច្រើន។ ខណៈពេលដែលអ្នកប្រហែលជាមិនសរសេរសាត្រាស្លឹករឹតទាំងមូលរបស់អ្នកជាមួយនឹងគ្រាប់បែក F នោះទេ ខ្ញុំសូមស្បថថាគ្មាននរណាម្នាក់ប្រើវាលើសពីក្មេងប្រុសជំទង់នោះទេ។ អ្វីគ្រប់យ៉ាងនៅក្នុងកម្រិតមធ្យម។ ការជំនួសពាក្យផ្សេងទៀតអាចមានអារម្មណ៍ថាអ្នកកំពុងក្លែងក្លាយ។

ពួកគេ​មាន​អ័រម៉ូន​ដ៏​ក្តៅគគុក និង​ទំនាក់ទំនង​ពិបាក​ដើម្បី​ប្រជែង​ជាមួយ​ឪពុកម្តាយ មិត្តភ័ក្តិ គ្រូបង្រៀន និង​អ្នក​ដែល​ពួកគេ​ចាប់អារម្មណ៍។ និយាយដល់ចំណុចនេះ ក្មេងជំទង់ដឹង និងស្វែងយល់ពីភេទ និងភេទរបស់ពួកគេ ដែលមនុស្សចាស់រាប់ពាន់ឆ្នាំរហូតដល់ Baby Boomers មិនធ្លាប់ស្គាល់វាក្យសព្ទពីមុនមក។ ពេលខ្លះអ្នកនៅតែមិនធ្វើ។ នេះគឺជាកន្លែងដែលការស្រាវជ្រាវនឹងទៅ ខ

យល់យ៉ាងណាដែរចំពោះសាច់រឿងខាងលើ

Email របស់អ្នកមិនត្រូវបានបង្ហាញជាសារធារណៈទេ*